Semesteeer!

Idag har jag sovit, och inte brytt mig ett dugg om att gå upp. Fantastiskt. Det har jag väntat så länge på att kunna göra! Nu ska jag i alla fall upp strax för vi har tvättid men jag är ju vaken ändå så. :)
Igår var vi på Liseberg. Superfin dag med sol och värme och bra att man känner folk som jobbar där så man slipper stå i 45min kö. Haha, kung var det!

Hur som helst, idag ska jag tvätta och träna. Och fixa mina dreads lite kankse. Dom ser ut som stryk! ujuj.

Nu ska jag i alla fall ut i solen och äta frukost. Love!


Kommentarer
Postat av: Frida

Tydeligvis! Men jeg ved ikke, om der er plads i bilen, og hvis vi nødt til at købe ekstra båd billet.. :/

Men ring til mig hvis du vil, så jeg kontrollere om det er muligt.

Kys <3

2011-07-13 @ 00:07:43
URL: http://itsybitsyfrida.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-20 @ 00:49:15
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0